dimecres, 14 de gener del 2009

CONCLUSIONS DE L'ASSIGNATURA.

Fins ara el meu contacte amb les noves tecnologies, dirigides a l'educació havia estat més aviat escasa. Aquesta assignatura m'ha ajudat moltíssim a entrar en aquest món. Haig de reconèixer que he passat per moments molt estressants, en els que només de seure davant la pantalla, ja em feia accelerar el pols. Però ara que ho miro amb més distància i un cop ja veig que he pogut sortirme'n amb les feines que hem hagut de fer durant el curs, la veritat és que estic molt content i amb ganes de seguir aprenent moltes més coses, ja que he vist que hi ha moltes eines molt interessants per a la meva futura professió.
Una de les pràctiques que més difícil m'ha resultat, ha estat la de les U.A.A.. Realment ha estat tot un repte per a mi, i moltes hores davant de l'ordinador per aconseguir acabar el treball amb èxit.

Si parlem del tema del blog, abans de començar aquesta assignatura, no savia ben bé el que era. Però ara mateix, conec moltes utilitats que poden anar molt bé i que ens ajuden a comunicar-nos amb altres persones, comentar notícies, comentar articles, penjar tots els treballs de NTAE i moltes altres coses.

Ara mateix estic molt content de la feina feta, i considero que després de tot l'esforç que ha significat per a mi aquesta assignatura, ara penso que ha estat positiu i que em servirà moltíssim en un futur per poder treballar de mestre.

Gràcies per tot!!!